Thursday, October 26, 2006

no more tenta

Ia's rum:








Ja börjar gilla mitt rum,
favorit: "golvhylla" från IKEA me småsaker...




















Mina egensydda, egendesignade kuddar & min lovely korthylla i bakgrunden...














Freeeedom!
Äntligen är tentan färdigskriven. Äntligen äntligen.
Ja har suttit totalt isolerad från omvärlden framför datorn dygnet runt i 3 dagar typ...
Ja har bokstavligen suttit framför datorn heeeeeeeeeeeeeela tiden, ibland gått ner i köket för att hämta mat/dricka.
Jaja...
Nu ska ja till universitet och lämna papprena i ett fack. Hade tänkt cykla men eftersomvi bor i härliga Sverige så är det såklart svinkallt och regnet öser ner så de skulle bli ännu härligare 213, en långpromenad och dessamma tillbaka. Kändes lagom lockande..
Då ringer min räddare i nöden - Pappa och frågar om ja inte vill att han kommer och hämtar mig och skjutsar mig! Hur snäll kan man va! Efter att ja sagt15 grr att han inte behöver de så bestämde vi att han kommer och sen åker vi och drar en lunch. Så denna dag har börjar bättre än man kunde hoppas på!

Efter lunch blir de en sväng på stan.
Ikväll lutar de åt Herrgår'n!
Imorgon är de redan fredag, Ordning&Reda, träning, myskväll!

Puss&Hej!

No comments: