Thursday, October 12, 2006

Nya Elle

Bonjour mes amis!

Hösten är kommen till Sverige.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...
Dagen började tidigt me skola följt av bankärenden och sånt...
Cyklade hem kall som en isbit och kröp ner framför teven.
Mammie kom hem och de blev kaffe me henne och LYCKAN Elle på posten!!
Resten av dagen ska ja hjälpa mamma fixa mat och dessert och grejer till hennes middag ikväll. Sen ska ja njuta hela kvällen av varenda sida i Elle och inspireras och drömma!
VardagsLyx!

Igår började jag på ordning&reda. Underbart kul!
Jag var inte där så länge eftersom jag nu bara inskolas. Men de var fantastiskt kul me alla fina block och böcker därinne och alla trevliga kunder som var där!
Sen åt ja lunch me Helena på hennes jobb, mys!
På kvällen fika ja me Steynen och Hanna.
Imorgon är det redan fredag. Då ska ja på stan och fika me Mamma och Sara. Ska träna på Worldclass(the new place to be??)me Sara och avnjuta Sushi efter de!! Love love love!
De var sorgligt länge sen ja åt sushi så ja längtar redan.


Nu ska ja städa mitt rum så ja verkligen abra kan ägna mig åt Elle! Hoho.
Hösten är bästa tiden såna här kvällar...

No comments: