Sunday, December 03, 2006

1a advent

1a advent
Började dagen efter 4 tim sömn att följa med till kyrkan enligt tradition... Mysigt och preciiiiiiis som vanligt... Sedan har jag vart med mina föräldrar och shoppat lte julsaker i en inredningsbutik på landet, underbar!
Vi har hängt upp de sista stjärnorna i fönstrena och precis druckit glögg, ätit pepparkakor, saffransbullar och skummtomtar! J'adore!

Igår jobbade jag på dagen,luncha på Wayne's me Stina och Kirre på e.m. Drack glögg hos Oskar, drack drinkar och myste i BK's lounge och dansa lite på Platå. Somna sjukt gott när jag till slut kom till sängen...Lyckad spontan utekväll iaf me mycke folk.

Nu springa i mörkret, sen däcka!

1 comment:

anglofilen87 said...

ia!!!! jag har tänkt på dig! mår du bra?? ja det va hemskt länge sen nu! maggan kommer till mig imorron så vi kanske kan ses alla tre?? vore nice! hur går skolan? o jobbet? jag har gått förbi ibland men inte sett dig. hoppas det är roligt!! tycker vi hörs om dejt i veckan! PUSS o va kul att du skrev! (L)