Friday, July 18, 2008

Stockholm next!

Nu har jag varit upp länge & myst hos mina kusiner. Vakna me lite framtidsångest så jag gick upp & fixade en massa.
Snart ska ja&min syster ta bussen hem &imorgon ska ja åka till STOCKHOLM&mysa på
Josefinas!

Igår haed vi en heldag i Göteborg me shopping, lunch, Liseberg & vin i Vasastan.
Jag åkte bara 2 karuseller för jag mår så himla illa, hatar de. Sedan var det kallt& vi kom sent... Haha typiskt att Lisebergstornet fasta i 2½ tim. vi hade tänkt åka de precis då men skippa de.

Hatar mig själv för att jag gjorde så vi försov oss igår & missade Johannas brunch, hon hade bakat scones & allt. Gulligaste!

Dagens tips!
Maybelline Minareal-foudation. Tänkte köra på budget & shoppa detta igår & det är toppen. Stora pluset är att det är vårdande för hyn, tom kan man sova med det utan att hyn tar skada! Första gången jag testar puder-mineral founation & trodde de skulle vara svårt att täcka men no no! 179:- på KICKS, rena kapet!

Pusshej!

No comments: