Tuesday, August 19, 2008

22årsdag


Idag är de ingen vanlig dag för de e min födelsedag!!
Ja hade inga storslagna planer för dagen eftersom den är på en tisdag i år & jag var rädd att få skulle vara hemma men de har varit en suuuupermysig dag!
Snart ska jag ut & äta med familjen & vänner!
Dagen börja me sång, paket & cupcakes på sängen!
Sedan mys med min bästa Mia. 
Såå tacksam för alla som kommit ihåg mig på min dag idag!
Sedan fixa ja ihop en brunch för Sara, Mia, Charlotta, Torbern som hade denna 19e augusti fri!
Jag bakade kardemummascones, gjorde amerikanska pannkakor, smoothie, juice - delicious!
Torbern gav mig fantastiska Filippa-K espressomuggar, av min syster fick jag en rosa jättesöt ring, av Charlotta fick jag en lunch i London nästa vecka  <3 

Älskar att ha födelsedag!
Nu ska ja piffa mig iordning!

Love/Ia


Vackra Mia serverar smoothies
Mycke yammie!

Leopard mascara från mammi, Leopard cupcakeformar från mina söta sysslingar!


No comments: