Friday, August 22, 2008


Goodmorning Sunshine!
Ja önskar att ja en dag få bo i detta söta hus med rosa dörr.
När jag gick till Portobello för att strosa, shoppa, äta cupcakes, dricka kaffe så gick jag förbi detta huset!
Det låg precis bredvid baren där jag jobbade & jag har saknat dessa områden & mäniskor jag sprang på som blev en del av min vardag.
Jag är så lycklig att jag ska få åka tillbaka.
På söndag är det bye bye Sweden have a good life!









































Nästan ett år av mitt liv levde jag i detta fantastiskt mysiga hus. Sååå mycket minnen jag har därifrån. Såmysigt, roligt, galet det har varit. Vi har haft så mycke besök så det är helt crazy. Det var få dagar som det bara var jag, Hanna, Alfred, Elina, Alice som bodde där. Loved it! Det var mammor, det var ytligt bekanta som plötsligt alltid tyckt väldigt mycket om oss & hade lite sparpengar över för en weekend i London, det var rödvinsdrickande operasångare(ganska många gånger), det var nya män vid frukostbordet, det var pårökta DJs...and so on.

No comments: