Friday, August 22, 2008




jag & bästa Stina på min födelsedag för 2 år sedan.


























Stina & Mariam i London i juli.











Igår sa ja för tusende gången hejdå till Stinis & de jämt lika sorgligt eftersom vi har så himla kul ihop & bor så långt ihop. Vi har varit vänner sedan vi var 6 år. Vänskapen har varit mer eller mindre intensvi men vi har sjukt mycke minnnen ihop for sure! Först åkte ja till Geneve, hon till Barcelona, Barcelona igen, jag åkte till London, hon till Uppsala & samma sak denna höst.
En dag hoppas jag att jag, min familj & mina bästa vänner end up in the same city. Bara inte Linkan please..

Imorgon ska ja säga hej då till Mia & de kommer inte heller bli kul.

Nu ska ja avsluta denna perfekt sköna f.m me frukost.
Duscha & rusa till Helena & få en update om hennes år i NY!
xxxIa

No comments: