Sunday, August 31, 2008

out there on the ice!

Jag & Min världens bästa mamma


Londontown söndag f.m.
Ut & in, fram & tillbaka, hit & dit, upp & ner....
Utanför & ovanifrån är det svårt att veta & känna.
Slitas i tusen bitar.
Går man sönder?

Det spöregnar denna söndag f.m.
Spöregnar & himlen är vitgrå & tom.
Hela mitt rum lystes precis upp av blixtrar & nu åskar det som aldrig förr.
Igår var det sommar. Fantastisk eftersommar.
Jag hade trialday i en fantastiskt fin butik i Holland Park itorsd & hade min första dag igår. Världens gulligaste tjejer!
Vi fick godaste lucnhen på cowshed,jobbet bjöd på smoothies på e.m, vin på kvällen.
Efter jobbet var det soligt fortf & vi drack massa rosé in the local.
Sedan snurra ja hem & skulle gosa ner mig med film men somna på en sekund.

I fredags var de strul me min skola.
På kvällen drack jag & Karin, min nya sambo, drinkar på The Regent & The Paradise. Det var en väldigt bra kväll!

Idag ska ja springa, träffa vänner & försöka strukturera, städa samt lugna mitt inre.
Ha en fin söndag!
xxx

No comments: