Thursday, September 25, 2008

I love paket

När jag kom hem hade min mamma skickat ett fiiiiiint paket till mig!
I paketet hade hon skickat med en dikt - ja började gråta. 

Du är aldrig ensam

När stormen river
När broarna brinner
När hopp och mening bara försvinner
När du känner dig liten
När ingen finns där
Då är du ändå aldrig ensam
Så länge vi finns här

Vi kan gå hela natten ta ett flyg eller tåg
Den spelar ingen roll var du är
Vi kommer ändå

Du är aldrig ensam så länge vi andas
Så länge våra hjärtan kan slå
Du är aldrig ensam glöm aldrig det
Vi gör vad som helst för dig
Det hoppas jag du vet
Om dom du litar på sviker

Om din dröm föll isär
Då kan jag påminnna dig om
Hur mycket du är värd
Den där rädslan du känner den är inte du
Hur skrämmande den än verkar
Så ebbar den ut

När du inte längre orkar
då orkar jag för två
när du inte ser nån utväg då hittar vi en ändå
du har givit oss så mycket
den här tiden som har gått
det största man kan få det har vi fått.

No comments: