Wednesday, September 17, 2008

inspiration


Hängde precis upp ett fint band på väggen me kom-i-håg-lappar & foton- här på mina hjärtan Mia & Hanna.


Jag fick inspiration från en blogg om att göra inspirationboard. När man har ett projekt/idé/målbild/nytt jobb/ny hobby så ska man försöka sätta sig in i situationenman vill vara i. Sedan visuliserar man den med bilder/urklipp på ett stort papper för att fånga känslan man vill hitta & tänker sig in i den. Lyckas man med det har man större möjlighet att uppnå målet.
 Jag ääääälskar att pyssla, verkligen de bästa jag vet, & känner också att jag behöver en målbild som gör att jag känner att jag är på väg i rätt riktning. Tyvärr fastnar ja mest i massa repotage i alla mina gamla tidningar...


Här är mitt pyssel/arbetsbord.


Här är min skattkista me smink, loooots of lipgloss. Har mina borstar i en (ren) Ben&Jerry!



1 comment:

Olivia af Leijonhufvud said...

Ia!
Vad fint rummet blev! Du bor kvar i ditt rum men har Hannas gamla skrivbord där elle? Ser bra ut iaf! SAKNAD!