Sunday, September 14, 2008

sunny sunday


en bild från mitt gardenparty i somras.
Sommaren känns länge sen även om det är jättefint väder i London denna helg.
Vaknade tidigt & pigg denna söndag!
like sundays!
JAg ser solen & blå himel <3 
När Karin vaknar ska vi på Farmers Market & en sväng på Queensparks day som är i parken idag.

Igår jobbade jag hela dagen. 
Jag fikade cupcakes på Hummingbird Bakery, Portobelo var crazy busy.
Tog en afterwork på en mysig uteservering sedan promenerade jag hem för att ev. åka till en klubb i central men ja däckade i min säng med en film på macen. Skönt!
Fredags var en mysig dag. Thilda bjöd på den godaste kladdkakan någonsin i deras nya stora hus. Sedan snurra ja runt i Portobello & på kvällen hade vi meximiddag sedan dansa vi på Paradise!

love//Ia


No comments: