Wednesday, November 19, 2008







Gokväll!
Nu ska aj sova. inte mycke gjort ikväll.
Igår efter min kurs stack ja & träffa mina fantastiska italiensa vänner i Fullham. Vi drack Champagne, åt chokladmousse från Marios restaurant. Sedan taxi hit & dit innan vi skaka rumpa på Boujis.
Efterfest i Fullham me världens godaste italienska mat to die for, jacuzzi, dans & efter 3 timars sömn promenera ja i solen till jobbet där ja spenderat hela dagen. Vädligt glad & pigg faktiskt! Tack sol!

Sedan långpromenad hem haltande & svimfärdig.
Ikväll har ja pratat me min mamma & Älskade syster som låg & gossa hemma isoffan framför brasan & åh vad det värmde i min kropp & mitt hjärta att få prata me min syster som ja tyvärr inte jort på länge. Längtar tills ja kommer till henne i Stockholm!

Känner mig otroligt lycklig & tacksam just nu!
Gonatt! Ja kommer sova gott!

No comments: