Friday, November 14, 2008


Åh va lycklig ja e att solen skiner!
Kan säga de känns inte som mitten av nov, snarare september.
Kom till skolan för att pyssla me vårt grupparb men så är min grupp sjuk. 
Så istället för att va ute i solen i Portobello så sitter ja i bibblan & väntar på seminarie.
Skön sovmorgon som ja behövde & vårt hus är så himla roligt.
När ja kom hem i natt satt grabbarna, John & hans vän i köket & drack rödvin & sjöng. På Karins rum var de fullt me tjejer, tjejprat & skratt. Huset bubblade & ja la mig i min varma säng...

Ja är så glad att de e fredag! ÄLskar fredagskänslan!
Ikväll blir de middag & vin hemma me huset & kanske toppar me en utgång.  
Imorgon jobb såklart!

Njut helgen!

4 comments:

Anonymous said...

Rolig grej du har på sidan av din blogg som visar att du får massa läsare från mej...;) LOL puss

Ia said...

hahaha ja såg de me!
I like, tack så mycke!
Hoppas du har en strålande fredagkväll.
Kärlek!

Anonymous said...

Ja tack jag har spanat på Gossip girl och druckit cola light= bästa fredagkvällen;) Hoppas du får en bra helg puss

Ia said...

åh så skönt!blir nog ngt liknande för mig ikväll! vill gå på bio!
jobbar du idag?
ja ska sticka till jobbet nu...
pusslove