Wednesday, November 05, 2008

tomhet


Vaknade av att ligga ensam i min stora säng. 
Så tomt efter Johanna som tog taxi till flyget vid 4 inatt.
Precis när jag slagit upp mina ögon fick ja ett sms av Jo att hon var hemma iBorås.
Usch vad ja hatar att säga hej då & att bo långt ifrån mskor som jag tycker om & som får mig lycklig. Vi har suttit ihop 24/7 sedan fredagsnatt & jag som är sällskapssjuk tycker det e supermysigt & vi har skrattat & gjort så mycke mysiga saker. Haft en riktig höst-weekend me äkta Londonväder.
Som tur e kommer Stina imorgon så ja ska gossa massa massa me henne nu!
Sedan kanske ja komme j anog uppskatta att bara pyssla om mig själv efter 3 intensiva, lovely besök.

Idag e ja ledig så ja har börjat dagen me John Legend, Kalles kaviar-mackor & svenska tidnignar i sängen.
Sedan plugg plugg plugg & YOGA!
love//Ia

No comments: