Monday, December 29, 2008

måndag

Favvorjulklapp: By: Marlene Birger
idag har ja lunchat me mitt hjärta kirre på stan!

mysigt att få umgås, önskar avståndet inte va så stort men imorn ska vi upp till Stockholm & ja & Mia ska bo i hennes lägenhet några dagar & fira nyår & mysa & ja e så himla himla glad för de!!!

sen ska ja umgås me min syster också så veckan kunde inte se bättre ut!



Ja shoppa också:
*spetsleggings


*oversizeklänning; MONKI

*Bronze-puder; Make Up Store

*Guldpaljetthårband

*Svart topp me puffärmar



Skönt me lite rea-basplagg-fynd!

Kvällen bjöd på middag me "gamla tjejerna" i Saras stora fina lägenhet. Stora fördelen me att stanna iLinköping. Ha råd att bo stort fint, fräscht, ensam me nya möbler. [Finns en del nackdelar för mig också just nu..] Massa nostalgiprat, skratt & mys. Vi lagade TACOS - åhå va gott, också de någon slags nostalgi. 6 timmar senare & jag är fortf proppmätt.

Nu ska ja i äkta jullovsanda gossa ner mig i soffan & somna frmför The Holiday.
Ja blir inte bitter...

No comments: