Wednesday, December 10, 2008

Ser på Sex and The City när Mr.Big räddar Carrie i Paris hon sa precis till Alexander hennes konstnär :
"I'm looking for can't-live-whitout-eachother-love...and that doesn't exist in this room..."


Ja sitter insvept i min filt och sockar och precis i detta ögonblick bestämmer ja mig för att dissa en utenatt i london. E sjukt kluven för vet hur kul de kommer va & min vän åer till Italien i en månad imorgon... men sedan tänker ja på den andra sidan som vinner inatt & de finns fler utgångar...

Sleep tight!xxx

2 comments:

Anonymous said...

Hej Ia!

Eftersom jag gillar din blogg så mkt så har jag lagt till den i favoriter nu :D

Hoppas du mår bra och att London är lika härligt som jag kan tänka mig såhär i juletid!

Kram kram från Bella!

Ia said...

men åh va glad ja blir!!
Tack Bella!
Ja nu är de härligt, imorgon börjar mitt jullov &sedan har ja en vecka lov i London sen åker ja hem till käsa Swe. Svensk jul är den bästa!

Hur mår du? hur går allti Uppsala???
Ta hand om dig!
kramxxx