Monday, January 12, 2009

goodbye my darling!



ja& lilla skruttHanna våren 2007 (oooh time really flies...) nere i Southbank.

Jag tog en weekend off från plugg/jobb & hälsade på henne när hon bodde här.
Vem kunde tro att ja ett halvår senare skulle flytta hit & in i huset jag hälsade på?
Att hon sedan skulle sticka hem efter ett år & börja i Uppsala & jag ta över huset?
Så mycke som händer & vad mycket livet har att komma me.
Pirrigt att tänka på vad som då kan hända i framtiden som man inte har en aaaaning om.
Jag kommer ihåg att ja sa när jag flyttade till London att ja ska vara ung & ta för mig av allt & våga göra nya saker... 
Det måste jag säga att så blev de. 
Jag sökte & kom in på universitet här & har skapat ett nätverk med vänner & jobb här.


Inatt åker HAnna hem & de e sorgligt för vi har så kul ihop.
men vi kommer alltid finnas i varandras liv & det är en fin känsla.
Gonatt!

No comments: