Wednesday, January 28, 2009

rosa naglar

Haha här e lite halvbra bilder från mitt lilla glöggparty ja hade precis innan jul. Mina barndomsvänner kom över & ja hade bakat massa, vi hade brasa, drack glögg & lyssna på JingleBells & ja njöt så av att ha dem nära mig efter en höst i världens alla hörn.



Idag e de grått ute, regnigt & ruggigt. 
Ja har min stora yllekofta på mig & rosa naglar & pluggar!
Bra,skön dag.
Lovely, creative, productive day som min vän sa.
Jag var på världens hemskaste Kilburn Highrd. & shoppa ny mobil.
Blev samma för alla andra var låsta. Suck va tråkigt.
Jaja iaf kan man ringa mig igen, 079 4322 6670.
Den gatan ger mig jämt ångest. Bara massa arbetslösa idioter som går in i en. Big suck.
[Idag e ja inte ensam hemma & de hörs...]
Åter till skrivandet.
Ja kan skriva massa idag & ja bryr mig inte om en tråkig dag för imorgon kommer MIA & vi e lediga på fredag så vi har en hel njutdag.
Ok ja ska skriva extra mycke nu...
lots of love

No comments: