Monday, January 26, 2009

sore throat

Måndagkväll.
sore throat i min säng. Precis slängt ihop lite middag.
Annars spendera ja e.m me mina skolböcker i sängen me grönt thé för att bli frisk.
Aj! Va tråkigt att ha ont i halsen, har ja  inte tid med ju.
[Jag kan ju vekrligen fråga mig själv om utgången i lördags var värd..haha..]
Idag har solen skinit i London & det var lite vår i luften & ja kände mig så fri & lycklig på väg hem från tuben till mitt hem. Shoppa lite blåbär hos min stammis off-licence på hörnet, alla log, mskor satt utanför Baker & Spice & drack kaffe & Iris hade fått in fina vårkläder.
Konstigt att livet kan kännas så himla lätt vissa dagar & helt meningslöst & hopplöst en annan dag ( imitt fall är de ofta när jag inte ätit på ca 3 tim;)
Skolan var också rolig idag, vi hade två kreativa seminarier i Communication for PR & PR Theory and practice.
xxxx

No comments: