Tuesday, February 24, 2009

Gomorgon!!

Mitt älskade hjärta ligger i min säng & sover.
Ja pluggar.
Var på väg till skolan me laptop & tusen böcker för att vara kvar i bibblan efter 2 klasser. Kirre ska på upptäcksfärd.
Men såklart pajjar BakerlooLine i MaidaVale. Så nu sitter ja & dricker cappuccino på Starbuckset i MaidaVale & detta får bli min pluggplats dagen till ära.

[inte fy skam! Dessutom hitta ja gratis internet!]

Ikväll; ska vi äta sushi & se på PHANTOM OF THE OPERA
Igår; var en lång dag! Började me att strosa i Portobello, titta på mitt jobb, fika cupcakes. Köpte med oss 2 [för jag sa till Kirre jag alltid vill de men aldrig gör de& då köpte hon 2 till oss!]
Lunch i Fullham, massa antipasti & pasta & chokladmousse & espresso! LOVE IT! Planera lite till mitt jobb.
Knightsbrigde-shopping följdes & ja shoppa en vit skinnjacka & vita solbrillor. KOmmer bli hett hett i vår!
Dagen avslutades me att pumpa på mitt gym & mys framför Sex&theCity!
I sönd; stooooorstäda ja vår lilla hus. Var helt slut när jafick sms om att Kirre va in town. Så ja sprang & hämtade henne.
Vi började me EnglishBreakfast på JACK'S.
Sedanåkta vi till Spitafield Mrkt& Brik Lane såklart!
Drack marrockanst the på ett jätteboheminskt café. Åt cheesecakeklubba, Kirre shoppa, ja titta.
På kvällen var vi helst slut, köpte massa gottis (Ja köpte MARSägg till Kirre såklart;) & grät till The Notebook!!!!
Oh my god!
Den e lika bra varje gång jag ser den.

Nej nu blir de easyJet igen. 
HA en lovely dag!
xxxxlove

1 comment:

Anonymous said...

Oh va massa mys ni har det:) Hoppas ni haft en lika bra dag idag:) Pussssar