Monday, March 30, 2009

home sweet home


De känns lite overkligt att vara hemma.

Ja har bara variti Swe 5 dagar(torsd,fre,lörd,sönd+idag) men de känns redan som en evlighet för det har hänt så mycket & ja har haft så långa intensiva, dagar.


Nu har min Swe-tour tagit en tur till min hemstad Linköping & ja anlädde till Resecentrum vid 1-tiden & tog sedan älskade buss 13 ut till vårt hus i Tokarp. Tur ja hade credit på mobilen! Hehe.

Ja njuter av ett fint, rent hem fullt med minnen & en fylld kyl.

Mamma hade ställt en buket rosa rosor påmitt nattduksbord & mitt flickrum ser precis ut som de gjorde när ja flyttade för typ 2 år sedan..

Ja dricker kaffe i en av mina Filippa-K muggar, läser nya ELLE & lyssnar på P3. Första låten som spelades var BroderDanel, flashback..


Nu längtar ja tills min mamma & pappa kommer hem så ja får krama dem!!

xxxia

No comments: