Monday, March 09, 2009

i want you back - the kooks

Ia+rose+sommar+allsång på Skansen+sol+frihet

Bra dag.
Goda cupcakes.
Hämta mitt nya pass på ambassaden & strosa i Marylebone. 
Däcka i min säng men tvinga iväg mig till gymmet.
Väl där hade ja glömt hälften av mina kläder så hem igen (totalt förvirrad just nu) men sen blev de 40 min cross, armar & mage.
Orkar inte se Kurt på gymmet..
Allt ja inte hinner just nu ger mig eksem i nacken..

Idag har ja vart inne i min iPod, massa musik & känt mig lite ynklig.
Behöver en kram.
Ikväll har John&Jaqcueline party här me Mojitos & massa operasångare:)
I like it a lot.
Älskar deras livsstil ibland, party en måndagkväll me massa mskor & allt är enkelt & roligt & internationellt.

Imorgon blir de early bird & en lång promenad vid Themsen me Jessica & frukost på nåt fint café. Lång dag i bibblan & kvällsföredrad.
Need my beautysleep.
Goodnight x.

No comments: