Monday, March 23, 2009

lush

I LIKE LUSH!
ja shoppa lite nya rengöringsaker på LUSH i går.
LUSH anvädner sig bara av naturliga ämnen viket ja fördrar att använda på min hy.

Min favvorit Tea Tree Water som är en rengörande toner bra för oljig/kombinerad hy samt för att refresha hyn me lite nyttig Tea Tree.

Igår slog jag även till på en ny rengöringstvål. Har tidigare haft deras "Japanese Girl" som är bra men man måste använda facecloth vilket jag tycker e lite bökigt.
Denna slipper man de me & den var bra för combinated skin ( som ja tyvärr har!)
Det är ngt halmliknande på den & den luktar snus så ja mår illa... men de ska nog bli bra...


1 comment:

Anonymous said...

ah, ar lush bra. Jag har aldrig ens varit inne i nagon av deras butiker... Jag maste nog ta mig mod och utforska en av deras butiker...

Japp, jag pluggar i E&C.

xx Linda