Wednesday, March 18, 2009

nostalgi




idag på gymmet körde ja hårt.
ja e så himla på G.
ja har tankat min iPod me massa peppppp.
ikv lyssna ja bara på älskade älskade Håkan.
åh va ja fick minnen.

framförallt från en mycket speciell tid i mitt liv som jag är så tacksam att jag haft.
det var en intesiv period då jag typ bara umgicks med sara & filippa.
(de räddade mig typ)
ja var kär i killar i Harlequein (jag var ihop i 3 av 4 medlemmar haha!), vi åkte på äventyr, åt pommes på 'rendez vous', gjorde blandband till varandra, demonstrerade & allt möjligt mer...hängde på skylten också. framför allt fikade vi varje varje eftermiddag på "café people"
jag åt soppa & disskutera med filippas familj  i deras mysiga lägenhet med progmusik i bakgrunden.
filippa kom in i mitt liv med en storm & hon lärde mig så himla mycket. jag tror hon påvekat mig mycket. hon var lite mystisk & alla på tokarsskolan trodde det var hon som hade klottraf "afa" i konsumtunneln.


jaa de var sånt ja tänkte på idag på gymmet...

3 comments:

Filippa said...

Hihi, sitter i Göteborg och fnissar! Det där är nog en av de finaste tiderna i mitt liv. Allt var så romantiskt! Till och med Lkgps mest inrökta café! Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta kajan!

Diamond Champagne said...

jag hoppas du har kvar din håkan-video

<3

Anonymous said...

Hej IA!
Filippa hänvisade i sin blogg till det du skrivit och jag blev nyfiken och läste, även jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på er mysiga,kraftfulla och tänkande tjejer som satt i vårat kök när jag kom hem från jobbet ofta var det några som åt mat med oss och jag fick ta del av många spännande tankar och funderingar hoppas du har det bra i London och med livet.