Monday, March 23, 2009

notting hill & kensington

CIAO!

ja har haft en fab dag me mitt eget älskade umgänge.
ibland tycker ja sååå mycke om att hänga me mig själv & spatsera runt i Londontown & göra precis va ja känner för!

Idag började ja me en promenix ner till Portobello, köpte lite frukt hos frukt&grönsaksgubbarna. Drack en latte i en soft soffa på mitt favvocafé KitchenPantry ( hade längtat efter de momentet lääänge!)

Shoppa en tunika på KOCI KOCI- söt butik på Portobello me olika små designers för bra priser & man behlver inte springa på tusen tjejer me likadana. De har desutom adorable smycken, men ja har fått inspiration att göra mina egna därifrån.

Sedan gick ja genom Notting Hillgate & Kensington Church St ner på Kensington Highst. Där blev de lite H&M shoping, basic linnen, toffsar etc. & denna ormmönstrade klänningen. Slog även till på en sommarhat från herravdelningen....

Längst ner e ett litet sykit till imorgons syjunta! Sweet.

+lite presenter & påskogodis till mina kära därhemma.
Nu ska ja storstäda mitt rum & rensa & lyssna på massa bra musik!
MMMMM.
love life!





No comments: