Friday, March 13, 2009

vitaminwater+powernap=energy?



Morgonpromenad kl. 7. CHECK!
Förberedelse av presentation me Rina. CHECK!
Inlämning av PPD assignment. CHECK!
Gå på 'competitive environment' seminar. CHECK!
Mellis & Powernap. CHECK!

Nu dricker ja vitaminwater som delades ut iskolan, hoppas på ny energi...
Träffade Alfred idag som tipsa mig om en powernap:
Powernap fungerar så att man sover 14-18 min eftersom efter det kommer man in i djupsömn.
De tar 16 min för koffein att kicka in.
Så: Drick en kopp kaffe & ta en powenap & så vaknar du upp me dubbel effekt.

Ja gjorde de precis & känner mig lite piggare.
Så nu ska ja satsa allt på gymmet!
Sedan chilla i min säng me böckerna & sova på dem så skiten inpräntas i mitt huvud.

HAPPY WEEKEND!
Vilken helg undrar ja osm endast ska plugga.
xxx.

No comments: