Sunday, April 26, 2009

another beautiful sunday!

en fantastisk somrig LÅNG söndag & ja älskar min tillvaro!
karin & ja började me att gå till svenska kyrkan.
jag som prästbarn har inte alltid varit så glad över det faktum att ha en pappa som är präst & ja har skämts så över att vi gått i kyrkan.
nu går ja bara i kyrkan på jul & om någon gifter sig/döps/begravs typ.
men vi bestämde att gå idag för att få in lite andlighet i livet & jag fick en sån enorm varm trygghetskänsla. människorna där är så trevliga & öppna..( sist men inte minst- världens godaste kanelbullar! )

Sen strosa vi runt på Marylebone Highstreet.
Det är min favoritgata i London & söndasstämnigen där är fantastisk!
Vi åt en suuuperb lunch på ett café i Varwick Avenue!
Lång promenad hem & Frappuccino i parken.

Dagen avslutades med sallad & världens godaste vitlöksbröd på PIZZA EXPRESS i BelsizePark (nytt område för mig men väldigt fint & mysigt!)
Sedan girltalk & cappuccino på en chill pub. Hoppas inte någon förstod svenska.
Meningen var att ja skulle bjuda Hannah på födelsedags-drink... så blev de ju inte riktigt nu så Hanna ja bjuder på BBQ & Sprizer i veckan ;)

Igår va crazy. Snittar & vin i Fullham me live jazz & mass italianos & konstutställning.
Sen taxi t Molton HOuse & dans i sofforna...


nu börjar en ny vecka, ska rivstarta me en morgon-powerwalk ;)
Sleep Tight!

1 comment:

hannah said...

hhahaha nej jag hoppas inte heller att nana forstod svenska!! Men tack for en trevlig kvall iaf! :)
Grill o spritser sounds good :) aven om idag kanske inte lovar jattebra grillvader denna vecka....:S
Vi hors!
Kramen!