Friday, April 17, 2009

FREDAG!


Bilder: Tim Walker

FREDAG!


fantastiska dag!


Ja ska åka t mammas jobb & fota t mitt arbete (som jag gjort mindre på än jag hade planerat..)


Vi ska shoppa vin & ost & sånt & ha en mamma-Ia-kväll


<3


Idag känns de lite vemodigt att åka härifrån.


Vet inte varför egentligen.


Jag e bara så himla känslig & hatar avsked.


Jag är riktigt mätt på att vara här nu, har inget mer att hämta & livet står lite på paus (vilket kan kännas lite skönt ett tag också)så att komma tillbaka till ett vårigt London & pulsen känns roligt!


De händer mycke kul nu framöver & ja ska GYMMA :)
Sedan är de faktiskt nedräkning t sommarlovet.


Vilket iof är enormt ouppstyrt vilket jag inte föredrar...

3 comments:

L said...

Hej gulleia! Önskar dig en säker resa tillbaka. Jag skall snart till pärlshopen. Roligt att höra att du ser fram emot att åka tillbaka, det är så det skall vara minsann!

Nu åker jag till Bryssel, dte blir härligt det med =)

Hälsa K&S innan du far.

Kram!

Ia said...

ÅH va kul me bryssel!
Ja vet inte om du läser när ja svara på dina inlägg, hmm.

Hur länge blir du borta?
HAde du en bra påsk hemma hos mamma& pappa.

Inatt kom ja tillbaka till London, idag skiner solen så himla fint!
Känns konsigt att vara tillbaka men bra också!

Hoppas vi ses snart! När får du sommarlov?
Hur gick de med jobb??

Ia said...

pusssss!