Friday, May 22, 2009

ORDNING&REDA


Ja älskar svenska ORDNING&REDA!
Jag jobbade där vid sidan av uni. när jag bodde i Linköping & älskade det.
Här är fantastiskt fina vår-nyhter & ja vill bara springa t Selfridge's nuuu!

Ja har lap-top fodral från O&R redan men inte så här ballt. Discokula!

Ja önskar ja behövde en ny kalender då skulle ja köpa denna våriga gula. Ja har en guldig som går ut vid nyår... :(
Så fina färger!

Liten bakelse-necessär/väska.

FAB färg & modell! 

Supersött fotoalbun om ja vill HAAAA!

Idag e ja sur, veckan har inte vart så rolig eller effektiv & idag så kan inte S träffas som ja skulle göra mitt arbete me. Hatar grupparbete alltså!!
Nu ska ja t Starbucks & jobba själv sen e de helg & de ska bli BRA!!
:)

2 comments:

Lisa said...

Jag kan inte skicka sms till ditt engelska nr längre =( TACK för söta kortet ville jag bara säga! Fick så fina gratulationer av dig, johanna, kerstin, karin o sigrid - vilken superklan ni är ;-) Vann lätt över min egen sida =) Stora kramar från ett Uppsala i tentaplugg

Ia said...

hey lisa!!
hur var ditt 25årsfirande??
ja vår klan e bra på sånt, tror vi alla lärt oss av lilla sigrid som alltid kommer ihåg allaMEN framför allt kommer man ihåg Lisa som själv uppvaktar, grattar, skickar kort, bjuder på ost. du är ju världsbäst på sånt & de vet ju alla att man kommer ihåg de som kommer ihåg en!

vad sker & händer i sommar? när är du klar i uppsala?
ja vill ligga på en klippa & sola & äta jordgubbar ihop!!!

yes ja har ju nytt eng mob för den gamla försvann. mailar dig nya nr!
xxxia