Saturday, May 16, 2009

peacock

tjingeling!
softar i min säng me magazin& kaffe& jordgubbar efter lite spatserande i Kensington samt Portobello. Helt slut...
Shoppa ett linne från Matthew Williamssons collection. Allt var ju såklart typ slut när ja finally pallara mig dit men ja älskar påfågel-mönstret.
På marknaden köpte ja påfågel-örhängen som ja tänkt på! 
LIte annorlunda än de från förra veckan dock, dessa har guldpärlor på & är lite kortare men lovely!
ska inet bära de ihop- blir lite väl mycke påfägel...
Mitt shoppingförbud gick me andra ord inte så bra idag. 

Linnet var det första jag köpt från H&M collaborations med designers & jag tror detta är den collectionen jag gillar mest. Så härlig!
Ja har snöat in på Matthew massa & kollar intervjuer & läser om honom. HAn verkar så fantastiskt & han har sådan otrolig talang!

När kaffet börjar verka blir de en sprintur innan lördagskvällens äventyr.
CIAO!






No comments: