Tuesday, May 19, 2009

RUM UTHYRES!

Efter en sen dag i skolan idag gick jag till Swe-kyrkan för att prata om att hyra ut rum i Queenspark över sommaren...


Om DU som läser min blogg är intresserad, eller vet någon  som är intresserad, så är 2 singelrum i Queenspark NW6 lediga över sommaren. 
Hyran är endast £ 100 / veckan & då är alla räkningar inkluderade samt wifi, fri tlfn, uteplats.
Kontakta mig för detaljer! 
Rummen är lediga från slutet av Juni.

Queenspark är ett fantastiskt härligt område nära Bakerloo Line samt bra bussförbindelse.


Jag drack också Löfbergs Lila, åt en SJUKT god kanelbulle, läste Veckorevyn & DN.
Träffade på min vän Torberns lillebror(it's a small world!), köpte Turkisk Peppar & Kalles Kaviar.
Känns verkligen som att jag gjorde en lite tripp till Sverige!

Sedan sprang ja en underbar sväng i vårkvällen eftersom ja missade boxningen som vanligt. Nu har ja gjort pepparmint-the ( min nya favorit!!) & kollar på Sex & The City.
Bra kväll efter bra dag!
Gonatt! xxx

No comments: