Monday, June 29, 2009


GONATT!!
ja e så glad för jag fick världens finaste klänning ikväll!
min vän mia har haft den hängandes i sin flat & ja har alltid tyckt den är bedårande.
långklänning med paisely-print & en volang längst ner.
så ikvälll sa hon att om den passade på mig fick jag den.
jag blev så glad!
& den passar som en smäck & ja ska bo i den i sommar!

nu är de sista natten i London på ett tag. 
weird men de ska bli så härligt att åka hem & njuta svenska sommaren!

har haft en fantastiskt FAB dag.
njutit i Hampstead, vi hade picnick i Hampstead Heath med jordgubbar, nötter, vindruvor, mozzarellaost och sugsaft!
sedan drack vi kaffe under ett parasoll när de regnade.

ikväll har vi varit på ett gig i camden & sen en långpromenad hem till packningen som gick sådär & nu vill ja bara sooooova.
men ja åker vid 6 imorgon kväll så aj tar tag i alla mina tusen kassar saker i morgon.

sleep tight love!

1 comment:

L said...

Välkommen hem fina ia!