Wednesday, June 17, 2009

i väntan på mia



finally har ja lokaliserat miamaria som inte svarat på sin mobil, som hade skcikat sms som bestämt med de har inte kommit fram- grrr. hon är på väg från Stansted för en vecka hos mig!
som ja längtat..

Internet är åter frungerande här på Priory Park Road! varit down sedan fredags.
Blev otroligt frustrerad i början när det inte fungerade men det var bra för mig, lite rehab typ. Fått massa vettigt gjort & läst massa böcker om kvällarna istället!

så nu är osten & kexen framme, bubblorna på kylning, saknas bara mitt hjärtegull.

vinkade av Karin för en stund sedan, hon kom t mig från Brighton igår.
Vi njöt sommarkvällen i Primrose Hill med pubmat + fantastiska utsikten.

Idag har vi lunchat på Borough Market. 
Utsökt seafood Paella!
Sedan gick vi på Tate Modern samt promenera nere vid vattnet.

nu ska ja möta min bästisfestis.

Lots of lovexxx

1 comment:

Kristina said...

Yoyoyo! Låter som en kul idé med hyde park imorgon, hoppas det inte regnar bara. har lite saker att fixa men om tiden finns så kommer jag mer än gärna förbi :) hoppas du har en underbar kväll med din bästis!! Hör av mig imorgon. XX Kristina