Monday, August 24, 2009

att åka rånarbil

moi et Steyn aujourd'hui
dagens inköp; ORNDNING&REDA-bokfodral, FACE concealer, casall sporttopp

mina fötter över Mälarens vatten


&IGÅR...
...åt vi världens godaste glass till dessert...

...& bästa söndagmiddagen lagade vi!





back in Linkan efter en bra helg.

fortfarande irriterad& ledsen på att ja inte kunde hälsa på min sis på hennes jobb i e.m.

att hitta Nacka me min "rånarbil" i rusningstrafik var iiiinte roligt. snurrade runt i över 1½ tim utan att komma rätt, fram, ut...

kom t Sthlm på förmiddagen idag shoppade lite fina saker.

provade Efva Attling ringen igen men kände nää men nu när ja sitter här tror jag att jag ångrar mig.

sprang på min kusin frida, vi & några tjejer åt youghurtglass från youhurtshoppen vid vattnet.
spatserade runt i solen & fick massa inspiration från alla vackra människor i solen i sthlm.
nu ska ja packa upp & packa om & imorgon börjar ja jobba igen.

massa saker ja itne hunnit göra idag tyvärr men nu behöver ja en god natt sömn & raka mina aldrig förr så håriga ben...


gonattpuss//ia

No comments: