Tuesday, August 18, 2009

Avsked














Igår åkte ja t GÖTEBORG alldeles för tidigt för att man ska må bra.
Hade en soft tågfärd dock.
En bra dag på kontoret med bra mskor, trevliga chefer & god mat!

På e.m fikade jag med min kusin Johanna & hennes bästa kompisa Lina på mitt favoritcafé i GBG - Kafé Vanilj.
Sedan kika vi på stan & ja ville ha sjukt mkt grejer.
På kvällen kom Lisa & Emma in för tapas & vin på ett mysigt (&billigt) ställe som hette Mañana.
MMMM så gott & vi skratta massa & sa hej då för vi alla ska på äventyr.
Lisa är redan i denna studn på väg till New York där hon ska vara ett år, Emma åker nästa vecka till Hong Kong en termin & Johanna till Indien på lördag sedan ska hon resa runt i 7 månader, Australien, Bali, Nya Zeeland & typ överallt.
Jag är sååå trött & har masas att fixa nu & vill helst träna.
Imorgon fyller jag år samt börar jobba :(

No comments: