Sunday, August 30, 2009

friends 4 ever

mitt barndoms hjärta Stina som åker till Seattle i september. Spännande!
älskade Hanna som jag bodde ett helt år med i London då blev vi som YingYang. Memories forever!

min enda & bästa & vackraste syster Sara i somras. vi fick många fina dagar i hop!

... i sin nya topp som jag också vill ha. äkta sara-skratt-leende här jag kan höra henne skratta!





min fina fina Mia. Hon saknas mig alltid & jag är ledsen vi inte fick mer tid ihop i sommar.


snyggaste Jojo när hon var hos mig i london, såklart inspekterade hon skor. Nu har hon varit på världens äventyr i Taiwan & ja saknar henne så idag & ska boka resa till Borås! vi träffades första gången på vårt konfiramtionsläger på Gransnäs, världens bästa paradis!






Min fantastiska vän Kirre med så mycket energi så blir lycklig. Hon har varit borta från mig hela sommaren på dans i NY & yacht på rivierna. NU är de snart dags för Ia&Kirre time. Hon kom in i mitt liv på tråkiga gymnasiet & det är jag så himla glad för!





jag chattar på fb medan ja hör regnet smattra & inser hur många mskor i mitt liv som är så fantatiskt fina & som ja erkligen sakna.
Jag önskar jag hade närmare mig i mitt liv.
Ibland är det så tråkigt att ja bor i London för att jag inte kan se mina vänner oftare.
De är iaf mina hjärtan som lever med mig forever and ever.
[Många fler foton borde infogas men nu ska jag åka...]

1 comment:

Linnea said...

hej! pluggar/pluggade du pr på london school of communications? låter skitkul! vad kostar det att plugga en BA där och va de krångligt att söka in? tycker du att utbildningen motsvarar dina förväntningar? (förlåt för många frågor, men ja håller på och letar utbildningar själv och vill gärna plugga just pr)