Monday, September 28, 2009

Nu är det färdig jobbat för denna sommar!
pjuh!

Idag åkte jag hemifrån innan sju för att lämna en bil utanför Göteborg för att sedan åka massa tåg hem. Pappa hämtade & bjöd på sushi-middag för att fira att jag slutfört arbetandet.

Nu ska ja kura ner mig i soffan efter 7 dagars jobb (slit!) så är jag tröttis.
Höst=fullspäckat på teve & de kommer ja snart inte ha tid för.
Om en vecka åker jag tillbaka tillmitt älskade hus i London.
So exited!



mitt nya i.d smink.

håller på att lära mig sminka mig med det, men det är otroligt fint.

känns skönt & ser naturligt ut.

hittade denna eight hour creme by Elisabeth Arden i denna fina vintage-förpacning istället för klassiska tuben. kan inte leva utan denna kräm!

Idag hittade jag en butik i Falkenberg som hade 50% på Disney Couture smycken...



...så det blev denna fina svarta rosett!






No comments: