Sunday, October 25, 2009

Elinas flat:


O2 center:



HUR skönt är det att ändra till vintertid!?
Alltså visst är det lite jobbigt på nåt sätt att veta vilken lång mörk vintertid vi har framför oss men jag som är inne i min positiva circle tänker på det positiva; julen som är min favorittid kommer & jag ska till Mexico. 
Vilket fall som helst är det ju underbart skönt med en xtra timme såhär en söndagmorgon!
Jag njuter helt & fullt.
Eftersom jag hade en tidig kväll igår (var trött hela dagen efter mina ca 4 tim sömn fredagnatt) är jag väldigt utvilad & ska snart ut på en joggingtur.
Sedan idag ska jag & Charlotte ha en liten shoppingdag! Vi ska titta i inredningsbutiker & strosa på min favorit Marylebone HighStreet.

Igår var jag som sagt väldigt trött. I Queenspark var det grått & regnigt.
Jag åkte till min älskade Elina i Greenwich där solen sken & vi hade en jättehärlig dag. Så otroligt fint hon bor - jag smällde av! Vattenutsikt, stora fönster, helt nybyggt & superfräsht.
Vi gick lååååångpromenad längs vattnet & det kändes väldigt o-Londonigt.
Sedan hälsade vi på hennes jobb O2 arena där jag aldrig varit & där Green Day spelade så det var vädligt mkt folk.
Vi bunkrade upp med gottis framför x-factor & hade massa myyys.
Gänget här hemma var ute i South Ken & parta loss men jag bangade...

Have a lovely sunday!

No comments: