Saturday, October 31, 2009

(ful Halloween bild. men jag tillhör dem som inte gillar denna högtid så hemskt mycket. allt är fult, färgerna som tillhör är fula & vad man klär ut sig till är fult, äter äcklingt godis. jag låter som en tant men that's just me..)


HAPPY HALLOWEEN!
idag är det grått höstväder ute. 
efter en lugn fredag kväll vaknade jag utvilat & redo för en dag med pluggplugg.
sitter i min säng med kaffe, böcker, papper & knapprar på min dator.
ibland har jag sååå svårt att sitta ner & plugga & jag gör 1000 andra saker istället men idag tycker jag det är supermysigt & intressant att plugga! 
det är ändå detta som är baksidan av att vara student, när man väl har assignments etc så är man aldrig rikgit ledig & man kan alltid läsa mer, göra mer research, skriva lite bättre, ändra lite till.... är det lördag spelar det ingen roll helt plötsligt för detta måste blir gjort innan torsdag & jag vet vilken fullspäckad vecka jag har framför mig.
jag har tänkt sitta här tills klockan 4 sedan tar jag resten av dagen ledig & ska karva en pumpa, blanda illgröna drinkar eller liknande, klä ut mig (orka!!). vi ska ha lite pre-party här ikväll innan det dras ut på olika strapatser. 
efter inställd houseparty har jag totalt tappat intresse för denna högtid & jag chillar. det blir vad det blir.
London är full av möjligheter!

back to work & my powerpointslider.

CIAO!!!

No comments: