Friday, October 16, 2009

life as being a student

GOMORGON!
idag är ledig fredag!
London bjuder på grått höstväder & ja hänger med känslomässiga operasångare som bor i mitt hus at the moment.
Helt otroligt hur känslosamma & dramaqueens de är. Varje dag samma visa typ!

igår var kul natt.
Lite odd men trevligt & Charlotte är jordens positivaste människa. Vi hängde med en jätterolig dansk kille & prata om julmat.

vi får se vad dagen bjuder på, träning iaf & kanske en tripp till Portobello. OM mina pengar har rullat in annars känns de inte lika kul. Tappade ju mitt svenska kort & har fört över pengar därifrån till mitt engelska kort som var tomt & det har nu tagit flera dagar & de drives me crazy. Utan pengar i den här stade är man ju helt handikappad. tur jag har rika kompisar.


ciao!

No comments: