Sunday, October 18, 2009

saturdaylove

köpte bok om Mexiko i 'travellers bookshop' i Notting Hill ( den som Hugh Grant jobbade i i filmen! )

här börjar markanaden  & det pirrar i mig när jag möts av tusen pälsar, burberryrockar, stövlar, antika smycken, böcker, tavlor, mat, reggae musik, underliga mskor, fashionistas....
my favouritespot in London!


typiska hus i Portobello & söta butiker

loooooots of people in Portobello

härliga stolar i ett butiksfönster i Kensington

en drööööm från TOPSHOP

lite konst på en vägg i Portobello

det var så härligt höstväder igen igår & jag promenerade ner till Portobello så när jag kom hem trodde jag mina fötter skulel ramla av. blev en soft kväll, en sväg på vår local pub där Ed Simons från Chemical Brothers hängde ( som vanligt ) & vissa blev lite starstruck. han var tillsammans med Lily Allen förr. 
bjuder på en klassiker;




nu har jag ätit min gröt & druckit min c-vitamin & laddar för en joggingtur.
jag har blivit såå himla duktig!

have a nice day!
xxxia

[bilder tagna från BlackBerry därav den dåliga kvalitén]

No comments: