Wednesday, October 14, 2009

sommaren känns nu väldigt långt borta... Här är charlotte när vi hade picknick på klippor & solade & badade & pratade om kärlek :) Jag hoppas hon kommer & x-mas-shoppar  i vinter:)


Efter två intensiva dagar i universitetet är det väldigt skönt med sovmorgon!
Jag har bara en kvällsföreläsning ikväll vid 4.30.
Börjar en ny kurs i Creative Writing & det känns spännande & lärorikt. 
Man blir bortskämd som student även om man alltid har massa man kan göra mer & alltid borde göra så trivs jag verkligen med det flexibla livet.

Ska ut på en lång joggingtur nu efter att ha städat köket som såg ut som kriget när jag kom ner i morse.
Vi hade en lite fiest här igår.
Mark lagade uuuutsökt mat.
Brushettas for starter.
Maincourse; seabass (som är en av mina favoritfiskar) with sweetpotatoes and greenbeans. 
Dessert; first dessert was Anders Créme Brûlée with fresh raspberries.
2nd dessert Apple Crumble with cinnamon and Vanilla IceCream.
Sedan drack vi lite bubbles till det.


Nu ska ja njuta ännu en härlig dag.
Otroligt hur bra allt känns just nu - love it!
Hoppas ni också har det!
love//ia

1 comment:

Hannah Shanghai said...

Härligt det låter! Kram