Thursday, November 26, 2009

hittade twilight på min dator häromdagen & såg precis klart sista delen som ja inte hunnit.
ÅH man blir ju helt kär i Edward Cullum - de e såå romantiskt alltså!
var tvungen att se filmen eftersom det är det enda folk både i sverige (vad jag förstått?) & här i London pratar om...
jag läser boken nu & den har jag också fastnat för.
jag som alrig varit into fantasy alls...


idag har varit pluggisdag.
åkte hem vid lunch med elin & rina, shoppade lite cupcakes, gjorde chaitea & jobbade!
mysig pluggdag. 
precis en sådan här dag får mig att inse hur härligt det ändå är att vara student även om man har dessa assignment due's över sig hela tiden...

igår var jobbdag. bästa dagen på jobbet & jag hade mssa att fixa & jag lär mig mer & mer. varöf rär det mkt skönare att jobba när chefen inte e på officet? man liksom får inge samma press alls & presterar bättre.
sedan var det lite skola & på kvällen köttbullemiddag på IKEA samt shopping. jag blev sååå besviken & ledsen för typ allt var slut i svenska-mat-butiken som var skälet att jag egentligen åkte.
blev lite alko-fri glögg iaf som vi får spetsa....
& skumtomtar :)

imorgon är det redan fredag!
hur fort går tiden egentligen?

bara 2 veckor kvar iskolan innan fantastiskt härlgit jullov.

nu; off to pilates!
CIAO!

No comments: