Sunday, December 13, 2009

Chemical Brothers @ Fabric



jag älskar vekrligen att gå ut i helt olika scenes i London.
på senaste tiden uppskattar jag mer att gå ut på barer, på middagar etc än clubbing clubbing.
första åren i London var galet mycket farande på diverse nattklubbar.
tidigare jag varit på Fabric (där jag ended up this friday) har jag inte alls gillat det & varit typ rädd för det är gaaaaaalet, stort, mörkt.

i Fredags åkte jag dit rent impulsivt eftersom Chemical Brothers var där & det var såååååååå otroligt bra. Jag älskade varje sekund där & Anders min flatmate & hans kompisr som är här & hälsar på var så roliga att gå ut med.


igår var superlyckad fest.
synd att en hel del bangar i sista sekunden äkta London style men vi hade superkul & vi hade gjort sååå fint juligt me massa glögg & mistletoe & hey tomtegubbar!
jag vaknade som vanligt innan 9 & kan inte somna om fast jag verkligen vill & behöver det.....
idag är det mysdag (&städdag)
i love sundays

No comments: