Saturday, December 12, 2009

crrrrrazy fabric



igår infann sig världen bästa känsla i varenda liten ven i min kropp!
fredag, jullov, inlämnade arbete, julkänsla, besök av systrarna Giddens, fullspäckad helg.
började med att tidigt åka t skolan & få stämplar som intyger att jag lämnat in vad skulle lämnas in. 

solen strålande i vinterkalla eftermiddagen när jag vinkade hej då till Elephant&Castle med glädje!
mötte söta Maria & Hannah på Pizza Express i Covent Garden & det va så kul att se dem.
lite kaffe & macaroons & shopping innan det begav sig hem & svira om.

lite drinks med Hannah's ex-arbetskamrater i West Hampstead & party i Primrose Hill.
En kort utesväng innan ja borttappad styrde kosan hemåt.
väl hemma i natten var det för-fest på vissa & jag kunde inte motstå åka med i taxin till "Fabric".
( galet stor, galen nattklubb i Ferringdon  som har typ 3 timmars kö, av nån anledning fixa Samuel in oss illa kvickt som tur var )
OOOOOH Vvilken natt.
Chemical Brothers DJa & det var crrrrrrazy.
jag & fyra grabbar dansade som om det inte fanns någon morgondag.

det kan jag leva länge på.

ikväll är det julfest här hos oss!
nu är det städa, baka, fixa, pynta, fräsha till mig som gäller.


1 comment:

saris said...

sounds great:) Grattis till jullov, och nästa gång jag kommer till london vill jag till fabric!!<3