Sunday, December 20, 2009

home sweet home


HOME SWEET HOME!
älskar mitt barndomshem.

att få umgås med mina föräldrar.

att komma hem till ett varmt julpyntat svenskt hem fullt med änglar, nya gardiner & julgodis utplacerat i hela huset.

mamma & pappa & jag hade så mysigt med 4e adventfika, mammas egna (världens godaste!) vörtbröd, glögg & babbel.


det låg 3 nya ELLE på min säng ( som jag så smart började prenumerea på innan ja åkte "hem" till London )

nu ska jag det gosas ner i soffan & läsas.


mamma & pappa är (såklart) på glöggkalas så jag är ensam ett tag innan det nalkas söndagmiddag med kött, sås & potatis <3


åh vad det inte finns någon tryggare plats i hela världen än detta varma hus & detta är verkligen en av de saker jag saknar allra mest med att bo utomlands :( dessto mer uppskattar jag att komma hem hit!

pusssssssssssss

No comments: