Tuesday, December 08, 2009

lördag i Notting Hill






Charlotta kom i fredagsnatt från Lund.
Vi har växt upp i samma stad men lärde känna varandra först för två år sedan egentligen då vi båda flyttade till stora London. 
Vi var med om en del roliga saker under den tiden & vi hittade lite trygghet i varandra.
Jag finner oss väldigt lika på många olika plan & vi kan bubbla i all oändlighet om allt vad livet inTeckenstorleknebär.
Sedan Charlotta flyttade hem till Sverige igen har hon med jämna mellanrum kommit hit & hälsat på & jag uppskattar vår vänskap väldigt mycket.

Nu hade vi en riktigt härligt julig tjejhelg!
Vi hade verkligen fullspäckad schema.
Här bjuder jag på lite bilder från Portobello i lördags.

Nu ska ja sticka till skolan för att lyssna på lite presentationer....
Idag mår jag inte alls så bra :(
Vaknade med igenkloggat huvud, huvudvärk, halsont, ryggont & mensvärk.
Hurrey!
Mår lite bättre efter mat, dusch....
Efter skolan ska jag bara hem & pyssla om mig själv & slutföra finance -tenta.


baciiiii!

No comments: