Thursday, December 17, 2009

STOCKHOLM

ÅH nu e ja i Sthlm hos älskade Kirre.
Sitter nydushad & dricker julmust medans hon jobbar.
Jag får se var det bär av ikväll, ganska sugen på att bara chilla & kolla på film.
Behöver vila!

Igår var en låååång dag.
Absolut ingen sömn typ efter Bicester, packade hela natten & taxin hämtade mig 4.45.
Jätte skönt att jag unnade mig att åka taxi ända till flygplatsen!
Väl i Sverige inhandlade jag en julmust-mmmmm & möttes av ett snöigt, vitt Stockholm.
Åkte hem till Kirre & köpte fika!
Hanna skrutt kom från Uppsala & det var så härligt att äntligen få umgås med mina tjejer igen.
På kvällen slöt Johan upp & vi gick alla & tittade på Kirres dansshow på balettakademin där hon går sitt sista år.
Eftersom det var sista showen var där lite mingel & vin som vi stannade på.
Skulle till Berns men tiden rann iväg & det slutade med att vi gick till "Olssons Skor".
Trevlgit stället på Odengatan där vi åt popcorn & tog en drink!

1 comment:

Lisa said...

baby du har mejl!