Tuesday, January 19, 2010


Åh så roligt att komma tillbaka till skolan & få tillbaka första assignmentet & få en 1st!
wohow vi fick så himla bra betyg på vårt grupparbete.
På min skola kan vi få mellan 0-100%.
Godkänt är 40 % och över 85 är en 1st. Vi fick 93 % så de känns grrrrrrrrreat.
Nu fick jag bättre självförtroende till kommande plugg... 

Det var jätteroligt att se alla söta i skolan, konstigt att var tillbaks i skolan men ändå ok.
Som sagt- kul att komma in i rutiner etc igen.
Vid halv 6 slutade jag & då stack jag till BUSABA bakom Selfridge's & åt Pad Thai & Calamaris som vanligt.
YAMMIE!
Det var Annas sista kväll så det var mysigt.

Nu har vi druckit mitt favvo - pepparmint tea & tjejsnackat.
Sussa sött!

2 comments:

jimmy said...

hej jag undrar om du har msn så vi kan prata där ochså kram

jimmy said...

så du kan adda mig om du har msn kram