Wednesday, January 20, 2010

no more ångest


ÅH så skönt att få undan massa ångest-saker.
När jag är i Sverige är jag ju alltid fri från krav, stress, ärenden. 
Handlar mest om att äta allt svenskt, umgås med familj, vänner, vila, titta på svensk teve & åka på utflykter.
Sista dagarna nu oroade jag mig över småsaker som jag visste skulle behövas ta itu med. 
Jag tillhör den gruppen som oroar mig så jäkla mycket i onödan & its killing me!!!!!
Anna hade en bok som handlade om att lära sig leva i nuet & den ska inhandlas kan jag lova.
Min pappa är min största "leva-i-nuet-förebild", har aldrig sett honom oroa sig eller stressa för ngt. Otroligt!

Nu är det iaf 100 saker som jag fixat & mina axlar känns mycket lättare & jag kan fokusera på mig & andra viktiga saker.
Idag när jag åkte hem från skolan kände jag en så skön känsla att livet känns så himla rätt just nu. Älskar denna känsla & hoppas den hålls kvar.

Jag är så glad att jag fortf bor kvar i mitt lilla söta hus & vi har så otroligt trevligt här just nu. 
Väldigt harmoniskt.

xxxx



No comments: